Dziennikarstwo i PepsiCo

Na studiach wielką trudność sprawia mi przestawienie się z trybu 45 min. na 1,5 h. Po godzinie wykładu/ćwiczeń się nudzę, nawet jeśli to, o czym jest mowa mnie interesuje. Więc wtedy:
-przypominam sobie o ludziach, których nie widziałam 5 lat
-myślę o moich ledwo-żywych kwiatkach w pokoju, które pewnie niedobrze zareagowały na zmianę podlewania z: resztek herbat i soków, na: wodę. Jak wyjechałam do Anglii to zapomniałam powiedzieć w domu, że one piją to co ja, tylko już zimne, albo stare. I dawano im przez te 3 mies. zapewne wodę. Więc chyba dlatego tak zdrętwiałe są trochę =)
-zastanawiam się czy zdążę w ciągu życia na Ziemi spełnić chociaż połowę moich marzeń/planów. I dlaczego jest tak dużo ludzi, którzy robią nic? Przecież nierozwijanie się jest 1.000.000.000 razy nudniejsze od wszystkich ostatnich półgodzin wykładów i ćwiczeń razem wziętych!
-rysuję, a poniewóż brzydko rysuję to rysuję brzydko,
-robię głupie zdjęcia…


To krzesło obok mnie, zawsze staram się dobierać miejsce w taki sposób, aby mieć władzę nad dwoma siedzeniami. Na tym leży ma piękna kurtka, fajny ale już pusty kubek, notesik na „co mam zrobić” i mój luzacki zeszyt, gdy już poddałam się z notatkami.

Na innych zajęciach:
Oto puszka. Nawet i ładna, jak na puszkę. Michael się dobrze prezentuje, zaprasza do Londynu nawet. Zeszytem zakryłam logo, tak jak producenci napoju znajdującego się wewnątrz puszki wiele ukrywają…

Początkiem marca tego roku dosyć głośno było w środowiskach chrześcijańskich o zamiarach PepsiCo wy- i produkowania napoju zawierającego komórki nienarodzonych dzieci. W prawdzie nie dotarłby on do Polski, ale istotne jest to, że w ogóle dotarłby do LUDZI. Niektóre artykuły z tamtego czasu… z pierwszej strony google:

http://finanse.wp.pl/kat,1025987,title,Pepsi-wykorzystuje-komorki-z-nienarodzonych-dzieci,wid,14311730,wiadomosc.html?

http://www.polskatimes.pl/artykul/529419,napoj-zawiera-ludzkie-komorki-katolickie-stowarzyszenie,id,t.html

http://wiadomosci.dziennik.pl/nauka/artykuly/382144,bojkot-napojow-pepsi-pepsi-next-ze-slodzikiem-z-komorkami-z-nerek-abortowanych-plodow.html

http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,9242,komorki-abortowanych-dzieci-w-pepsi-next.html

http://www.fronda.pl/a/do-diabla-z-pepsi,18338.html

http://niezalezna.pl/24801-komorki-abortowanych-dzieci-w-napoju

Wówczas po przeczytaniu ich postanowiłam nie kupować produktów PepsiCo – nie dlatego, żeby nie być kanibalem, ale żeby tego nie wspierać. Na początku było ciężko, zwłaszcza w restauracjach pytając jak ci, którzy niby czują ogromną różnicę pomiędzy Pepsi a Colą – „Czy to jest Coca-Cola czy PEPSI?” Albo „czy to jest Fanta czy MIRINDA?”. Też – nie chodząc z listą przy sobie często się myliłam, albo po prostu nie pamiętałam. Ale myślę, że już wyrobiłam w sobie czujność. Produkty PepsiCo w Polsce to: CheetosPepsiLay’sSunbitesStar ChipsMr. SnackiSolinkiTwistos, Lipton Ice TeaTomaMirinda, Gatorade, 7 UPSchweppesAdrenaline Mountain Dew, SliceGórska NaturaMountain Dew Rockstar. Chociaż podobno ten napój nie został wprowadzony, ja nie zamierzam ich popierać. I chociaż pewnie ich to nie (wz)ruszy, że jakieś dziewczątko z Polski nie będzie jadło ich czipsów – to ja lepiej się czuję i pozwalam sumieniu zająć się innymi rzeczami :)

Tagi: ,

.

