Przeminęło z wiatrem

Przez 3 ostatnie wieczory/noce oglądałam „Przeminęło z wiatrem”. Myślałam, że jestem już ostatnia osobą, która go nie oglądała, ale pytając znajomych w szkołach – dowiedziałam się, że nie.

Obrazek

Na zdjęciu przepiękna Scarlett. Wielki podziw dla twórców filmu za idealny dobór aktorki, której uroda jest ponadczasowa.

Cytaty, które mi się spodobały:
Nie trać czasu. To materia życia
Przepraszam za swą niedoskonałość
Kiedy kobieta jest młoda, chce wyglądać i czuć się młodo
-Ashley: Gdybym poległ.. Scarlett: Nie mów tego, bo to przyciąga nieszczęście! Mów modlitwę.
I, chyba słowa znane równie bardzo co film: Jutro się zastanowię co zrobić, żeby go odzyskać. W końcu jutro też jest dzień.

Film mi się podoba, aczkolwiek nie chcę go oglądać drugi raz.

Tagi: ,

.

